خبرهای داغ:
خلبان کهنه کار نیروی هوایی ارتش:

مکتب عاشورا بار دیگر با ترجمان جدید مکتب سلیمانی به جهان عرضه شد  

خلبان کهنه کار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص شهادت سردار سلیمانی گفت: با شهادت سردار سلیمانی مکتب عاشورا بار دیگر با ترجمان جدید مکتب سلیمانی به دنیا عرضه و شهید سلیمانی قبله گاه آزادیخواهان شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۹۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل کریمی از خلبانان F4 نیروی هوایی دانش آموخته نیروی هوایی در آمریکا بیش از ۸۴ سال است که لباس رزم به تن دارد و همواره در مراحل مختلف اطاعت از رهبری و اقتدار ملی را شاخصه برجسته انقلاب می داند. کریمی هم رزم سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی ستاره تابناک آسمان قزوین و ایران اسلامی در سوییس و آلمان هم دوره های تکمیلی خلبانی هواپیماهای جنگنده F4 را دیده است.

وی به ۱۸ کشور مسافرت کرده است. به عنوان یک نیروی نظامی که دوران انقلاب و شاهنشاهی طاغوت را تجربه کرده است به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهپد شهید قاسم سلیمانی گفت و گویی با خبرگزاری بسیج انجام داده که از نظر مخاطبان می گذرد.

شکست هیمنه آمریکا توسط اعجوبه نظامی دنیا

 سرهنگ خلبان کریمی درباره شهید سلیمانی به بسیج می گوید: سردار سلیمانی عصاره همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس است، وی یک اعجوبه نظامی تمام عیار بود و در تاریخ این سرزمین به ندرت تکرار می شود و جایگزینی نخواهد داشت.سردار حماسه ساز در عین سادگی پیچیده ترین تاکتیک های جنگی دنیا را طراحی و عملیاتی می کرد که دشمنان و شیطان بزرگ راهی جز حذف فیزیکی وی نداشتند.

من یک نظامی هستم و در ۱۸ کشور دنیا مسافرت داشتم. در سوییس، آمریکا و آلمان دوران مختلف خلبانی را آموزش دیدم در هیچ کشوری فرمانده کاریزماتیک ندیدم که علاوه بر مسئولان و مردم و تمام رده های نظامی دنیا به بزرگی و اقتدارش قسم یاد کنند و شیطان بزرگ از وی به عنوان دشمن قابل احترام یاد کنند. سردار سلیمانی به درستی پدرش نام وی را قاسم نهاد.

قاسم خرد کننده ارتش افسانه ای اسراییل

قاسم مقاومت در سال ۲۰۰۶ در جنگ ۳۳ روزه هیمنه اسراییل را در هم شکست و آمریکا را در منطقه با چالش بزرگ امنیتی مواجه کرد.آمریکا برای مقابله با تهدیدات علیه اسراییل مجبور شد ۱۰ تریلیون دلار در غرب آسیا هزینه کند. چالش شکست ناپذیری ارتش افسانه ای ارسراییل را در میدان نبرد به رخ تمام دنیا کشید و تانک های مرکاوا را در جنگ۳۳ روزه تبدیل به آهن پاره هایی کرد که امروز جرات ورود به لبنان را ندارند.

این قهرمان دوران دفاع مقدس یادآور شد: سردار سلیمانی مرزهای ایران را تا دورترین نقطه دنیا گسترش و برای ایران متحدان راهبردی پرورش داد.من بیش از ۸۰سال از عمرم گذشته و تا امروز جنگ های زیادی را دیدم و تجربه کردم. هنر نمایی سردار در عراق،سوریه و لبنان به مراتب بسیار سخت از جنگ تحمیلی بود. نبرد شهری همواره ارتش های بزرگ دنیا را با تلفات سنگین مواجهه کرده است. روسیه و آمریکا تنها از طریق هوایی ورود کردند و جرات نبرد شهری نداشتند.

پنجشیر و شام از فراغ یار گریان است

وی افزود: ایران با رویکرد تمدن نوین اسلامی به پیش رفت و سپاه قدس با فرماندهی سردار شهید سلیمانی انقلاب اسلامی و قدرتش را به دنیا صادر کرد و به عنوان یک قدرت نوظهور در دنیا حضور پیدا کرد. نبرد بوسنی و هرزگوین در حمله صرب ها، نبرد پنجشیر، نبرد با داعش در عراق، سوریه و لبنان، نبرد یمن، مدی یت و حفاظت از منافع ایران در آفریقا و آمریکای جنوبی، جنگ ۳۳ روزه و نبردهای ۲۲ روزه، ۵۵ روزه، ۸ روزه در سرزمین های اشغالی از جمله اقدامات سردار اعجوبه ایرانی بود.

خلبان کهنه کار دوران دفاع مقدس بیان کرد: سردار سلیمانی نمونه کوچکی از سربازان آخرالزمان حضرت ولیعصرعج و شهدای بی نظیر کربلا بود. وی با اطاعت از ولایت فقیه ایران را حریم امن معرفی کرد. رفتار متواضعانه با مردم و شدت در برخورد با متجاوزین همواره چهره ای متفاوت از شهید سلیمانی در اذهان تداعی می کند.

کریمی اضافه کرد: کرمان و مزارشهدای آن قبله گاه مردانی است که در مسیر مکتب سلیمانی به پیش می روند و با شهادت سردار ایرانی مکتب جدیدی در انقلاب خلق شد. پیروان این مکتب در سراسر دنیا با رنگ و زبان متفاوت زیر پرچم مقاومت و مکتب سلیمانی پرورش یافته تا ستون های مستحکم برای در هم شکستن ابرقدرتها باشند.

با سردار سلیمانی معجری از سر زینب(س) نیفتاد

وقتی به شهدای کربلا می نگریم خالص ترین امت اسلام بودند و امام معصوم را دیدند و تنها۷۲ نفر در میدان نبرد حمایت کردند اما سردار شهید سلیمانی ۱۴۰۰سال بعد امام معصوم ندیده را یاری کرد و اجازه تعرض به حریم زینب کبری(س) را نداد. قطعا ابا عبدالله(ع)به این مدافعان حرم آفرین گفت، حتما بانوی دشت کربلا و قهرمان عاشورا بعد از ۱۴۰۰سال غم تنهایی و غربت خندان تر از همیشه بود. 

زیرا مردانی از طایفه سلمان امدند و اجازه تعرض مجدد به خیمه اهل بیت را ندادند و دیگر کسی جرات نکرد دستان امیر مومنان را ببندد. هیچ کس جرات نکرد سرور زنان عالم را بین در و دیوار قرار دهد و آنان که جگر حمزه سیدالشهدا به دندان کشیدند با ضربات سردار دلها و مدافعان مکتب عاشورایی حاج قاسم دندانهایشان شکسته شد.

این مرد میدان رزم و نبرد در آسمان ادامه داد: آوازه مردان حرم در جهان پیچید و فریاد زدند دیگر معجر از سر زینب نخواهد افتاد.در رشادت سردار همین بس که یک طرف معرکه ابا عبدالله(ع) و شهدای کربلا به نظاره نشستند و طرف دیگر یزید و ابن مرجانه های زمان بودند و چه قدرتمندانه پایان حکومت طایفه سفیان را در شام اعلام کردند و بعد از ۱۴۰۰سال نماز را در مسجد اموی شام خواندند اما این بار سر بریده و نی خیزران نبود بلکه مردان آهنین و سرداران جبهه ابا عبدالله بودند که کاخ نشینان سقیفه را به زیر کشیدند.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی یک مکتب است که تولید تفکر و اندیشه می کند. باید هر ساله هزاران نفر را در سالگردش گرد هم آوریم و به دشمنان بگوییم سردار داغی است که فراموش نمی شود و انتقامش با کینه های مقدس گرفته خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار